donderdag 22 augustus 2013

5. WACHTEN

Heb me bedacht me dat wachten niet langer kan, of mag?
Alles op ze tijd. Het gaat m.i. om ontwikkelen van wijsheid: om gedegen onderscheidingsvermogen te gebruiken om te weten wat juist is en dan de intuitie te gebruiken om het juiste moment aan te leren voelen en vervolgens met wilskracht ineens te hahandelen. Gij zult WEL oordelen, maar laat de oordelen OPEN zijn en niet verworden tot dogma. Zonder twijfel, met daadkracht. Spontaan handelen vergt RUST als basis. Anders wordt het al snel neurotisch, opgefokt en overdreven. Eigen flow is heilig! Schakelen maar.

FOP wachten op pipolitici. Liever niet. Ze hebben het verpest. Teveel macht voor grote bedrijven in wetten vastgelegd.

Dus activatie is gewenst. Want het gaat om veranderingen doorvoeren in je eigen leven. EIGEN BAAS is een thema van dit album. Verantwoord beheer van je denken, voelen, waarnemen en willen. Jaja en dan maar meesterschap manifesteren. Dit gaat niet vanzelf, er is veel AANDACHT voor nodig. Een persoonlijk proces. Of juich je graag voor Ajax? Mag wel, ik doe het ook wel eens voor de lol.

Zonder dollen: ik neem ik wel eens deel aan demo´s. Om te delen dus. Want die confrontatie hoort er ook bij volgens mij. 
CHECK de TEKST =
In een wereld waarin grote gewenning heerst aan het navolgen van externe autoriteit is WACHTEN op anderen een gewoonte van velen. Het omstanderseffect. Passiviteitsprogrammering van de oude wereldorde. Dit is verraderlijk omdat verandering juist plaatsvindt door het tegenovergestelde van passieve navolging namelijk actief INITIATIEF. In je eigen leven, op jouw manier, je eigen proces.

Wachten kan niet meer, wachten waarop?
Iemand anders! Op een ingreep van God…
 
AKTIEVATIE, dat is gewenst,
Leer van al m’n relaties, weet waarom ik hier ben.
 
Ik leef voor creatie, is dat bekend?
Verzamel ervaring in het kosmisch spel!
 
Hoe ver kan jij gaan???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten