donderdag 15 augustus 2013

11. HaHaHARTELUCK

HaHaHARTELUCK Hiera aardbewoners allemal,

OoOiiit maakte ik wat biets. Daarna ben ik verder gegaan met tekstschrijven en later het uitwercken daarvan.

Met deze biet kwam ik destijds aanzetten bij 8BAR in Bitterzoet.
Werd direct gespint, maar het blijft underground. Van mijn never uitgebrachte album LLdeL.

RUSTpunt in deze Demostratie.
Rust, mijn zwakke punt. Het ratelt vaak maar door. Vandaar dat ie wel welkom is.
Enne geniet ok vd natuur en echte stilte alsje de kans hebt.

Dit hele ding werd opgenomen in 16bit, blijft underground spirit. Enne je kan wellicht denken: dit ziet er nogal freaky uit. Maar het gaat om de inhoud. Dit in tegenstelling tot allerlei officieel gedoe dat er zeer strak uitziet maar wezenlijk qua inhoud eigenlijk gestoord is...

Volgende album gaat AKTIEVATIE heten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten